czwartek, 28 lipca 2016

Stylowe ubranka do chrztu dla dzieci Gdańsk jak ze snu



W tym sklepie obok naszego kościoła widziałam całkiem ładne ubranka do chrztu i myślę, że nie ma co się zastanawiać i szukać nie wiadomo czego, możemy kupić je właśnie tam. W końcu nie ubranie podczas tej uroczystości jest najważniejsze choć wiem, że niektóre matki bzikują na tym punkcie. Ja jestem spokojna i wiem, jakie są moje priorytety. Nie chodzi przecież o walkę o ubranka do chrztu i które będzie ładniejsze. Zupełnie nie interesuje mnie ten aspekt. Wiem jednak, że niektóre matki bardzo dbają o całą otoczkę i pewnie będą w duchu komentować stroje ludzi i dzieci, które będą miały chrzest w tym samym czasie. Śmieszne to jest, no ale cóż, taka jest polska mentalność i ciężko pewnie będzie ją kiedykolwiek wyplenić, a uważam, że przynosi ona wiele szkody. Ubranka dla dzieci Gdańsk dostaję od dużej części mojej rodziny i od moich znajomych, bo wszyscy wiedzą, że nie powodzi mi się najlepiej. Niestety w życiu tak mi się ułożyło, że zostawił mnie mąż, kiedy okazało się, że jestem w bliźniaczej ciąży. Powiedział, że myślał o tym od dawna i że musi to zrobić teraz, bo zupełnie nie będzie potrafił tego dokonać w momencie, kiedy na świecie pojawią się dwie nowe istoty. Oczywiście płaci alimenty i zabiera do siebie dzieci w co drugi weekend, ale i tak ciężko mi utrzymać się z tych pieniędzy, które on mi daje i które ja dostaję za swój urlop macierzyński. Ubranka dla dzieci Gdańsk w takiej sytuacji są dla mnie bardzo ważne, bo dzięki nim nie muszę wydawać ogromnych pieniędzy w sklepie. Cieszę się z takiej pomocy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz