piątek, 20 marca 2015

Architekt Kraków poleca solidne okna.


Pracowałem jako informatyk w jednej z krakowskich firm zajmujących się gis-em, czyli systemem informacji przestrzennej. Firma ta głównie zajmowała się wykonywaniem aplikacji oraz użytkowaniem oprogramowania ArcGis. Moim zadaniem było sprawdzanie komputerów pracowników i dbanie o ich należytą funkcjonalność. Sprawdzałem więc wiele rzeczy i upewniałem się, że komputery nie są zawirusowane. Z ciekawości chciałem się dowiedzieć jakie hasła najczęściej wpisują pracownicy w google. Okazało się, że na pierwszym komputerze był to architekt Kraków, na innych dziewięciu GIS, na pięciu nazwy innych programów jak microsoft word czy excel. Natomiast na ostatnim komputerze figurował w wyszukiwaniach także architekt Kraków. Niestety nie wiedziałem do kogo należą poszczególne komputery. Mogłem się jedynie domyślać po plikach znalezionych na dyskach, jednakże postanowiłem nazbyt nie inwigilować. Moim zdaniem okna Kraków, które zamówiliśmy zeszłej jesieni sprawują się bardzo dobrze. Wynika to zapewne z wysokiej jakości, jaką okna Kraków prezentują od lat. Według mnie firma ta jest na równi na przykład z Apartem, który także jest bardzo dobrą i znaną marką, która istnieje na rynku już trzydzieści lat. W związku z tym ostatnio coraz częściej marka ta promowana jest przez znane osoby. Prawdopodobnie dwu- lub trzykrotnie wykonano sesję z Anją Rubik i raz przed obiektywem stanął również jej mąż. Jestem wprost przekonany, że wpłynęło to znacząco na renomę tej firmy. Natomiast przyznam, że od pewnego czasu dziwi mnie fakt, że ta znana modelka wystąpiła także w kampanii reklamowej dla dość taniego sklepu. Znam tę markę dość dobrze i wiem, że towar ma różnorakie pochodzenie. W zależności od ceny jaka nas interesuje można znaleźć odpowiedni towar. Oczywiście im większa cena, tym lepszy zakup.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz