wtorek, 3 marca 2015

Tanie wykończenia wnętrz Gdańsk oraz tanie żarówki

Jakiś czas temu wykończenia wnętrz Gdańsk jako bardzo popularna firma wzięły udział w konkursie dotyczącym najlepszej firmy w branży. Znalazły się na podium, ale wygrała firma, która nie była zbyt dobra, jednak do konkursu przygotowała się wyśmienicie. Sądziłam od początku, że wykończenia wnętrz Gdańsk powinny wygrać, ponieważ są bardzo interesującą firmą, ich usługi są solidne i ekspresowe. Dodatkowo, są na rynku od wielu lat, co sprawia, że muszą znać się na tym obszarze działalności od podszewki. Firma, która wygrała niestety zgarnęła wszystkie najważniejsze nagrody i wyróżnienia, jednak wielu wiedziało komu należy się prawdziwa nagroda. W tamtym roku firma ta również przystąpiła do konkursu, ale nie uzyskała żadnego sensownego miejsca, ponieważ w tym czasie dopiero pojawiła się na rynku i jak wiadomo nie była dobrze przygotowana ani do pracy ani do konkurencji podczas konkursu. Któregoś razu, kiedy wybrałam się do sklepu zobaczyłam napis na drzwiach, że zbierają tam stare i przepalone żarówki. Pomyślałam wtedy, że mogłabym przynieść moje stare, które są zebrane w domu i leżą już od wielu lat. Nie wiedziałam co zrobić z nimi, więc trzymałam je w domu. Jedyne czego byłam pewna to to, że żarówki nie mogą być wyrzucane z resztą śmieci i na pewno powinny być składowane w odpowiedni sposób. Jednak do tej pory nie miałam okazji dowiedzieć się, gdzie możne je zostawić. Wydawało mi się, że kiedyś była taka zbiórka na rynku w mieście, w którym mieszkam, ale mnie wtedy nie było i jak już wróciłam - cała zbiórka się zakończyła. Kiedy więc zobaczyłam napis na drzwiach - zachęcający do przynoszenia żarówek, bardzo się ucieszyłem, bo wreszcie miałam możliwość pozbycia się niepotrzebnych rzeczy, które już od tak długiego czasu zajmowały tak dużo miejsca na moim mieszkaniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz