środa, 11 czerwca 2014

Mieszkania Jelenia Góra oraz suszarnie do zboża.

Moi rodzice od lat prowadzą gospodarstwo rolne. Posiadają ponad sto hektarów ziemi więc jest przy tym sporo pracy. Chcemy w tym roku kupić nowe suszarnie do zboża ponieważ stare nadają się do wymiany. Koszt napraw był zbliżony do cen kupna nowych. Suszarnie do zboża zamówiliśmy u znanego nam producenta. Jako stali klienci otrzymaliśmy atrakcyjną cenę. W ciągu tygodnia zrealizowano nasze zamówienie i dostarczono maszyny na teren gospodarstwa. Zbliżał się już okres żniw więc zdążyliśmy na czas zainwestować. Ojciec spróbował już przetestować nowe nabytki i najwyraźniej był z nich zadowolony, zastosowano w nich mnóstwo innowacyjnych rozwiązań. Podczas wakacji dosłownie nie mam dla siebie czasu, żniwa pochłaniają nas całkowicie i każdy chce je szybko zakończyć. Miałam pewne plany. Gdy tylko zdałam maturę od razu wiedziałam kim zostanę. Planowałam iść na studia na politechnikę, zdecydowałam się na ekonomię. Niestety uczelnia, na którą się dostałam jest zbyt daleko od mojego domu więc muszę poszukać mieszkania Jelenia Góra by móc spokojnie uczęszczać na zajęcia. Mama nie miała nic przeciwko. Przeglądałam dostępne mieszkania Jelenia Góra oraz pokoje na wynajem. Natrafiłam na małe mieszkanko położone bardzo blisko uczelni, cena za wynajem była raczej średnia więc rodzice wyrazili zgodę. Póki co muszę wybrać się na miejsce by zobaczyć lokal, zdjęcia wyglądały dobrze ale nigdy nie wiadomo. Na miejsce pojechałam z mamą uznałyśmy, że mieszkanie jest warte ceny najmu więc podpisaliśmy umowę. Od października zacznę mieszkać sama.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz