niedziela, 15 czerwca 2014

Zakład kamieniarski Strzegom który uwolnił od problemów i spadek w postaci mieszkania Gdańsk.

Odkąd jego rodzina zaczęła mieć coraz gorszą sytuację finansową postanowił wreszcie coś zrobić by odwrócić tą złą passę. Co prawda oboje mieli pracę a jedno dziecko nie wymagało znacznych nakładów finansowych jednakże wciąż tkwili w kredytach. Nie było innego wyjścia Staszek musiał założyć własną działalność. Otworzył firmę Zakład kamieniarski Strzegom. Początkowo nie było zbyt dużego zysku jednakże i ta sytuacja zaczęła się zmieniać. Powolutku wyszedł na prostą a Zakład kamieniarski Strzegom zaczął przynosić korzyści. Jego marzenie zaczęło się realizować. Zarabiał dużo jako właściciel firmy i mógł zacząć rozpieszczać swoje dzieci. Pierwszy prezent za nowo zarobione pieniądze to był samochód dla swojego ukochanego syna. Dobra babcia zadba o wnuki. Moja babcia jest najukochańszą babcią na ziemi. Doskonale pamiętam kiedy startowałem w dorosłe życie a ona jak babka postanowiła mi ufundować zakup mieszkania Gdańsk. To była szalenie radosna nowina. Wiem ile trzeba czekać na nowe mieszkanie, ile pieniędzy trzeba włożyć w to żeby zakup mieszkania Gdańsk szybko przerodził się  w zamieszkanie mieszkania. Nie mniej początek już był i remont starych murów. Mieszkanko po babci po wyremontowaniu okazało się naprawdę ciekawym miejscem. Odpowiednie urządzenie nowego lokum malutki remont i idealne miejsce za mniejsze pieniądze. Oczywiście ja jak to ja musiałem podziękować z całych sił. Wiem jak wiele to dla babci znaczyło. W tym mieszkaniu urodziła się moja mama z rodzeństwem, w tym domu mieszkała po ślubie i przed ślubem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz