środa, 4 czerwca 2014

Wiatrołapy Kielce, taśmy z nadrukiem i rękodzieło.

Kupiłam niedawno taśmy z nadrukiem, rękodzieło to moja pasja więc z pewnością je wykorzystam. Taśmy były dekoracyjne, kolorowe i we wzory. Na początek chciałam okleić nimi pudełka na drobiazgi. Najpierw dobrałam taśmy z nadrukiem do kolorowych papierów a później przystąpiłam do ozdabiania. Wykonałam po kilka sztuk identycznych kartoników by móc rozstawić je na widoku w różnych pokojach. Uwielbiam gdy wszystko jest schowane, panuje ład i porządek. Gdy córka wróciła ze szkoły od razu zauważyła nowe pudełka i zabrała zielony zestaw do swojego pokoju, uznała że będzie idealnie pasował do reszty. Nie miałam oczywiście nic przeciwko i nie przeszkadzając sobie kontynuowałam swoje zajęcie. Uwielbiam spędzać czas na tworzeniu kreatywnych przedmiotów. Miałam w planie pewną inwestycję. Nasze drzwi wejściowe znajdowały się tuż przy ziemi. Od dawna denerwował mnie fakt iż podczas deszczowej pogody moknę gdy otwieram je za pomocą klucza. Zawsze brakowało środków na zakup zadaszenia w tamtym miejscu. W tym roku ostatecznie postanowiłam to zmienić, zdecydowałam że wiatrołapy Kielce będą świetnym rozwiązaniem problemu. W wielu domach w okolicy zamontowano nierdzewne wiatrołapy Kielce. Wyglądały bardzo estetycznie a przede wszystkim spełniały swoją rolę. Znalazłam kilka firm w moim województwie, które produkowały tego typu gotowe materiały. Zdecydowałam na firmę z najlepszą renomą i udałam się na rozmowę. Podałam wymiar wiatrołapu jaki by mnie zadowolił. Dziewczyna przedstawiła mi ciekawą ofertę. Wybrałam model pasujący do naszego domu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz