wtorek, 17 czerwca 2014

Ołówki na kurs rysunku i e-papieros Gdańsk

Mój syn zaczął niedawno uczęszczać na kurs rysunku. W związku z tym potrzebuje profesjonalne ołówki o odpowiedniej twardości. Znam świetny sklep papierniczy, gdzie z pewnością je kupimy. Syn sporządził mi listę potrzebnych rzeczy więc sama udałam się do centrum miasta by wszystko kupić. W sklepie zapytałam o ołówki, wybrałam te z wyższej półki cenowej, ponieważ na kursie tego wymagano. Oprócz nich zakupiłam jeszcze gumkę oraz odpowiednie kartki papieru. Wydaje mi się, że wszystko z listy mam więc mogłam pojechać do galerii handlowej by kupić nowe ubrania dla siebie. Widziałam tam świetną sukienkę w kwiaty, idealną na lato. Mam tylko nadzieję, że dostane swój rozmiar ponieważ bardzo mi na niej zależy. W przymierzalni założyłam suknię i wyglądała genialnie. Zauważyłam pewien sklep. Od lat zmagam się z nałogiem palenia papierosów, muszę to zakończyć ponieważ mam już okropny kaszel. W centrum handlowym zobaczyłam niewielki box z napisem "E-papieros Gdańsk". Pomyślałam, że mogłaby to być idealna metoda dla mnie by zostawić zwykłe papierosy. Podeszłam do stoiska i zapytałam o ofertę. Dziewczyna, która tam sprzedawała pokazała mi kilka modeli. Zdecydowałam się na ten ze średniej półki cenowej, był bardzo stylowy. Dokupiłam do niego dwa olejki oraz cztery dodatkowe filtry. Ciekawa jestem efektu, nie mam pewności iż e-papieros Gdańsk pomoże mi w rzuceniu palenia. Wróciłam do samochodu i odłożyłam paczkę papierosów, które miałam przy sobie. Od razu zaczęłam korzystać z e-papierosa. Ogromnym plusem był brak zapachu a w smaku nie wyczułam różnicy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz