piątek, 17 stycznia 2014

Domek angielski posiada piec konwekcyjny.


Ja wyciągam wnioski po parunastu latach użytkowania instalacji gazowej że ona ma za dużo wad. Jednak to nie jest najlepsza instalacja ogrzewania domu jaka jest dostępna na rynku. Wydaje mi się że piec na węgiel itd też nie jest chyba optymalnym rozwiązaniem w dobie dzisiejszego postępu powstają nowe metody ogrzewania ostatnio na przykład sporo czytałem o takim czymś jak nowoczesny piec konwekcyjny. Jest on bardzo wytrzymały i ni trzeba go wymieniać co 12 lat tak jak piec gazowy to jest właśnie największy plus tego urządzenia jakim jest nowoczesny piec konwekcyjny. Robota przy nim jest czysta tak samo jak przy piecu gazowym nie trzeba chodzić co parę godzin dorzucać węgla i innych przy czym się zawsze człowiek brudzi itd. Poza tym węgiel teraz idzie w górę i nie wiadomo na jakim pułapie się zatrzyma. Wiecie że moim marzeniem zawsze było mieć domek angielski i działkę? Naprawdę zawsze marzyłem o tym żeby jak nadchodzi długi weekend wyjechać z rodziną albo ze znajomymi razem na domek angielski nad moją działkę która najlepiej żeby znajdowała się nad jeziorem. Według wielu ludzi jest to strata pieniędzy bo już lepiej pojechać sobie na wczasy last minute i zapłaci się 1,5 tysiąca złotych a taki domek to co najmniej 80 tysięcy złotych a do tego pogoda jest niepewna i nie ma takiego klimatu. Otóż muszę wam od razu powiedzieć że nie zgadzam się z tym ponieważ takie wypady na domek mają swoją atmosferę która j est niepowtarzalna. Nie mam tu na myśli gryzących komarów itd bo tego się nie da uniknąć i jest to bardziej minus niż plus ale są inne pozytywy takiej sytuacji i jest ich bardzo dużo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz