czwartek, 2 stycznia 2014

Tanie busy legionowo, skup aut Słupsk powiększył się.


Posiadam stary samochód, a jest to mianowicie Volkswagen Golf II. Auto jest bardzo zniszczone i ma mnóstwo rzeczy do naprawy. Chciałabym go sprzedać ale nie raz wystawiałam go w ogłoszeniach i otrzymałam bardzo mało ofert kupna. Uznałam, że jedynym rozwiązaniem tego problemu jest skup aut Słupsk. Tam z pewnością otrzymam uczciwą wycenę. Wiem, że nie dostanę zbyt dużej sumy ale bynajmniej auto nie będzie mi przeszkadzać. Na co dzień jeżdżę nowszym samochodem więc golf to tylko kłopot. Znalazłam skup aut Słupsk w mojej okolicy. Bez wahania pojechałam tam golfem, mężczyzna dokładnie obejrzał pojazd. Wykonał jazdę próbną i dokonał wyceny. Kwota może nie była zadowalająca ale była nieco niższa, niż ta którą chciałam w ogłoszeniach. Grupa moich przyjaciół i ja uznała, że powinniśmy wybrać się wspólnie na ryby. Niestety jest nas ośmioro więc pojawił się kłopot z transportem. Prawdopodobnie na imprezce znajdą się napoje wyskokowe więc brakuje kierowcy a chcemy rozbić tam namioty i zrobić wieczorem ognisko. Wpadłam na pomysł by znaleźć firmę, która wypożycza bardzo fajne busy Legionowo a dokładnie zawiezie nas na wskazane miejsce i następnego dnia odbierze. Przeszukałam strony internetowe wpisując tanie i wygodne busy Legionowo i otrzymałam zadowalające wyniki. Firm było sporo ale ja zdecydowałam się na pierwsze pozycje na listach. Zadzwoniłam by uzgodnić szczegóły transportu. Zostałam profesjonalnie obsłużona i mogłam już powiadomić znajomych, że kłopot transportu został rozwiązany. Każdemu pasowała ta opcja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz