czwartek, 9 stycznia 2014

Geografia Polski oraz duże medale łowieckie


Zawsze lubiłem z tatą chodzić na ryby zawsze budził mnie rano w weekendy i chodziliśmy łowić ryby rozmawialiśmy przy tym no i mam bardzo silną więź z ojcem. Wydaje mi się że zaraził mnie swoją pasją. On sam jest bardzo dobrym wędkarzem ma fajne medale łowieckie bo w jakich zawodach nie wystartuje to zdobywa laury. W naszym domu wszędzie poniewierają się duże medale łowieckie zaproponowałem żeby zrobił szafę ze wszystkimi swoimi pucharami i medalami żeby została po tym jakaś pamiątka no i prawdopodobnie zabierzemy się za zrobienie takiej gabloty w najbliższy weekend który będzie długi bo przecież nadchodzi majówka wielkimi krokami.  Jeżeli interesujecie się kursami które przygotowują bardzo dobrze do egzaminu dojrzałości jakim jest matura no to polecam zainteresować się szkółką która znajduje się na naszym osiedlu. Bardzo profesjonalnie podchodzą oni do sprawy i te kursy wcale nie są drogie. Ja wziąłem na świecznik taki przedmiot jakim jest rozszerzona geografia. Zdaję go nawet w rozszerzeniu ponieważ przydadzą mi się punkty na studia, a z tego czuje się mocny jednak postanowiłem się jeszcze dokształcić, porobić egzaminy maturalne próbne żeby nie zjadła mnie trema na właściwym egzaminie. Rozszerzona geografia jest to przedmiot który lubiłem najbardziej i muszę wam powiedzieć że interesuje mnie najbardziej ze wszystkich przedmiotów może to zasługa moich nauczycieli których miałem okazję spotkać w swojej karierze ucznia. W każdym razie jestem zadowolony z tego że punkty z geografii na maturze są tak ważne na mój wybrany kierunek studiów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz