środa, 22 stycznia 2014

Zespół weselny Warszawa, farby do włosów na przyjęcie ślubne

Jestem Monika, mam już 40 lat, nigdy w życiu bym nie pomyślała, że jeszcze uda mi się spotkać mężczyznę, który aż tak bardzo mnie zainteresuje. Mowa tutaj oczywiście o Marku, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Ktoś z moich bliskich znajomych polecił mi kiedyś zespół weselny Warszawa, który od razu wydał mi się interesujący. Zawsze chciałam, żeby moje wesele i ślub wyglądały jak w bajce, a mianowicie tradycyjnie w polskim stylu. Oczywiście zaprosiłam wielu znajomych i nasze rodziny. Łącznie wyszło około 200 osób, więc przyjęcie naprawdę niczego sobie. Zespół weselny Warszawa to był strzał w dziesiątkę! Jeśli mam komukolwiek polecić jakąkolwiek kapelę to z zamkniętymi oczyma wybierajcie ich, są bez porównania najlepsi w swojej branży. Przygotowania były niczego sobie. Udałam się do swojego ulubionego fryzjera Mareczka. Według mnie najlepiej czesał, farbował i podcinał włosy. Jako, że byłam panną młodą, musiałam jakoś wyglądać. Farby do włosów były różne. Nie wiedziałam na jaki odcień się zdecydować. W końcu uzyskałam pomoc od Marka. Wybrał kolor kasztanowy blond, co dla mnie kompletnie nie pasowało do siebie. Jednak mu w pełni zaufałam, w końcu był najlepszym fryzjerem w mieście. Spędziłam tam ponad 4 godziny. Byłam już wykończona samym siedzeniem, a co dopiero z faktem, że czekała mnie jeszcze cała noc zabawy... Było ciężko, ale farby do włosów, które posiadał bardzo długo trzymają się na włosach. Była to jedyna myśl, która trzymała mnie jeszcze przy życiu. Nienawidzę chodzić do fryzjera.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz