niedziela, 14 grudnia 2014

Hale drewniane oraz korty tenisowe Bydgoszcz

W ciągu roku od rozpoczęcia działalności zyskałam sympatię mieszkańców i wiele osób odwiedzało fajne korty tenisowe Bydgoszcz. Przyznam, że nie spodziewałam się tak dużym zainteresowaniem. Bardzo obawiałam się tego przedsięwzięcia a okazuje się, że zupełnie niepotrzebnie. W określonych godzinach przeprowadzamy zajęcia dla początkujących i zaawansowanych tenisistów. W czasie dy nie odbywają się treningi zazwyczaj wypożyczam dobre korty tenisowe Bydgoszcz na godzinę lub dłużej jeśli ktoś sobie tego życzy. Niemal każdego dnia korty są zapełnione tenisistami. Budując hale zadbałam o to by wszystkie nawierzchnie wykonano z wysokiej jakości materiałów. To sprawia, że nasi klienci tak chętnie nas wybierają i możemy cieszyć się stałymi wpływami gotówki nawet zimą. Długo myślałam nad rozpoczęciem nowego biznesu. Miałam całkiem sporą sumę na swoim koncie więc brałam pod uwagę kilka opcji. W sumie zawsze interesowałam się sportem więc chciałam mieć własny ośrodek sportowy. Oczywiście na początek wystarczyłyby dwie duże hale drewniane, gdzie umieściłabym boiska do gier drużynowych. Sądzę, że powinna znaleźć się tam przede wszystkim koszykówka. Osobiście mogłabym prowadzić zajęcia dla początkujących ponieważ mam w tym sporcie ogromne doświadczenie. Duże hale drewniane będą dwie więc pozostaje kwestia wyboru drugiej dyscypliny sportowej. Zaczęłam zastanawiać się nad modnymi dyscyplinami sportu i do głowy przyszedł mi tenis. Ten sport uprawia naprawdę spora grupa ludzi więc z dobrym instruktorem mogłabym zachęcić innych do sportu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz