środa, 3 grudnia 2014

Solidne rury ciśnieniowe oraz dobry elektryk Gdańsk

Czekał mnie montaż instalacji elektrycznej w moim nowym domu. Póki co był to san surowy więc chciałam załatwić to w pierwszej kolejności. Z pewnością znajomy elektryk Gdańsk ma sporo zleceń i będę musiała zaczekać na jego usługi ale wiem, że robota będzie dobrze wykonana. Skontaktowałam się z nim popołudniu gdy już zakończył swoją pracę. Solidny  elektryk Gdańsk zerknął w terminarz i zaproponował mi wykonanie prac już za dwa tygodnie. Na mojej twarzy pojawił się uśmiech zadowolenia i od razu zgodziłam się na tę propozycję. Mając już zarezerwowanego elektryka mogłam pomyśleć o hydrauliku. Na myśl o ilości niedokończonych spraw rozbolała mnie głowa. Sporządziłam sobie listę by później skontaktować się z innymi specjalistami. Czeka mnie długi i czasochłonny remont. Kupiliśmy jakiś czas temu działkę, niestety nie był to grunt przeznaczony pod budowę domu. By mogła to być działka budowlana potrzebowaliśmy nie tylko wielu zezwoleń ale również podłączenia do wodociągów. Uznałam, że najpierw zajmę się formalnościami. Gdy złożyłam niezbędne dokumenty zaczęłam poszukiwać materiałów budowlanych. Potrzebne były mi solidne rury ciśnieniowe bym mogła korzystać z bieżącej wody w swoim domu. Po znalezieniu ekipy, która zajmie się pracami ziemnymi zamówiłam solidne rury ciśnieniowe, które polecił mi szef firmy. Podał mi przybliżoną ilość potrzebnych metrów więc reszta była kwestią formalności. Gy wszystko było już na miejscu mogłam zająć się poszukiwaniem projektu swojego wymarzonego domu. Po kilku miesiącach otrzymałam pozwolenie i rozpoczęła się budowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz