wtorek, 23 grudnia 2014

Styl shabby chic oraz zadaszenia tarasów


Uwielbiam bogato zdobione meble. Zaplanowałam zmianę aranżacji wnętrz w moim domu. Na początek chciałabym zmienić salon ponieważ tam najczęściej przyjmuję gości. Do gustu przypadł mi styl o nazwie shabby chic. To dość specyficzny projekt ponieważ pomieszczenia są niemal całe białe z akcentami w jakimś kolorze. Mało tego styl shabby chic to meble z innej epoki, bogato zdobione w nietypowym stylu. Myślę, że taka aranżacja odda mój charakter i będę czuła się świetnie w swoim domu. Niestety ten nietypowy styl nie jest zbyt popularny w pobliskich sklepach meblowych. By móc zrealizować swoją wizję salonu będę musiała skorzystać z pomocy sklepów internetowych. Po wpisaniu odpowiedniej frazy w wyszukiwarce od razu znalazłam to czego szukałam. Natrafiłam na sklep typowy dla tego stylu. Gdy budowaliśmy nasz dom wybrałam projekt z tarasem ponieważ chciałam mieć zaciszne miejsc pozwalające na wypisie kawy w upalne dni. Niestety po kilku latach doszliśmy do wniosku, że powinno znajdować się tam zadaszenie. Nie tylko z powodu ciągłych problemów z posadzką ale również dla odrobiny cienia. Zaczęłam szukać fachowca, który wykonuje tanie zadaszenia tarasów. Natrafiłam na wielu dekarzy wykonujących takie małe zlecenia. Skorzystałam z pomocnych opinii klientów by wybrać odpowiednią osobę. Zdecydowałam się więc na dekarza o naprawdę dobrej opinii publicznej. Zadzwoniłam i zapytałam o tanie zadaszenia tarasów. Mężczyzna zapowiedział, że ma sporo pracy i dopiero za miesiąc będzie mógł zająć się tym zleceniem. W sumie nie spieszyłam się więc uzgodniliśmy termin spotkania.

1 komentarz:

  1. Świetny artykuł. A dobre na zadaszenie tarasu są markizy.

    http://rolety-piogal.pl

    OdpowiedzUsuń