poniedziałek, 22 grudnia 2014

Promocja stron, symfonia i hurtownia pokryć dachowych.

Wspólnie z mężem prowadzę hurtownię materiałów budowlanych. Skupiliśmy się głównie na pokryciach dachowych oraz narzędziach dekarskich. W naszej okolicy brakowało zaopatrzenia dla tej branży więc uzupełniliśmy braki. Firma z każdy miesiącem się rozwija więc jest nam potrzebny znacznie lepszy system niż do tej pory. Stary posiadał podstawowe funkcje ale myślimy o zatrudnieniu własnej księgowej. Zdecydowanie będzie to tańsza opcja niż korzystanie z biura rachunkowego. Słyszałam, że oprogramowanie symfonia jest obecnie najlepsze na rynku. Lubię stawiać na wysoką jakość więc znalazłam stronę producenta, gdzie zamówiłam system symfonia. ku mojemu zdziwieniu cena była bardzo konkurencyjna w porównaniu z innymi producentami. Niebawem zlecę również szkolenie pracowników. Miałam w planie coś jeszcze. Prowadziłam stronę internetową mojego przedsiębiorstwa jednak zauważyłam dość niskie zainteresowanie ze strony klientów. Wiedziałam, że strona posiada dość marna pozycje w wyszukiwarce ale liczyłam na zmianę tej sytuacji. Przez kilka miesięcy jednak nic się nie zmieniło więc uznałam, że jest konieczna promocja stron. Sposobów na to było wiele jednak pozycjonowanie wydawało mi się najbardziej rozsądne. Standardowe reklamy nie zachęcają a wręcz odpychają. Stale pojawiające się okna na każdej stronie to nudny pomysł. Promocja stron poprzez pozycjonowanie pozwoli na zauważenie strony wśród konkurencji. Znalazłam więc firmę, która oferowała takie usługi za całkiem rozsądną cenę. Podobno wystarczy jedno zlecenie aby pozycja wzrosła o kilkanaście miejsc.

1 komentarz: