czwartek, 18 grudnia 2014

Taśma pakowa z logo oraz formy do betonu


Chciałam urozmaicić nieco swój ogród. Przyznam, że panuje tam bałagan i niestety brakuje mi w nim ścieżki, po której mogłabym się poruszać podczas kiepskiej pogody. Kilka dni temu widziałam w internecie fajne formy do betonu idealnie nadające się do tego celu. W prosty sposób można stworzyć atrakcyjnie wypadającą ścieżkę. Pokazałam swojemu mężowi fajne formy do betonu i zapytałam czy zechciałby się tym zająć. Widziałam niechęć w jego oczach więc zrezygnowałam z dalszych pytań. Musiałam skontaktować się z jakimś pracownikiem budowlanym, który wykonałby to zlecenie. W internecie natknęłam się na wielu murarzy i brukarzy. szczerze mówiąc nie wiedziałam do kogo zgłosić się z tym zapytaniem. Odrzuciłam jednak brukarzy i jakiś pracownik ogólnobudowlany zgodził się na wykonanie. W mojej firmie dbam o wygląd paczek, które trafiają do sklepów. Na każdym kartonie znajduje się solidna taśma pakowa z logo mojej firmy. Produkty zwykle zamawiam hurtowo więc nie płacę zbyt wiele za zamówienia. Solidna taśma pakowa z logo zawsze produkowana jest w tej samej drukarni więc nie mam problemu z dokonywaniem zamówienia. Firma posiada logo firmy w systemie dzięki czemu nie muszę za każdym razem wysyłać grafiki. o znacznie ułatwia mi składanie zamówienia. Średnio zamawiam taśmy co dwa miesiące. W sumie wszystko zależy od ilości wysłanych towarów. Zajmuję się sprzedażą hurtową więc produkty znajdują się w licznych kartonach. Zastanawiałam się niedawno nad zmianą dotychczasowego logo firmy na nowocześniejsze. Te, które jest obecnie ma już jakieś piętnaście lat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz