środa, 10 lipca 2013

Najpierw wczasy odchudzające nad morzem we Władysławowie, potem pokoje Karkonosze

W te wakacje mam straszny dylemat gdzie wyjechać. Rozstałam się z chłopakiem jakiś czas temu i bardzo liczyłam na odpoczynek za granicą. Ostatnio mam problem z gotówką, nie wiem czy będzie mnie stać na taki wyjazd. Marzy mi się wyjazd na Sycylię lub jedną z Hiszpańskich wysp. Po rozstaniu trochę mi się przytyło. Stres i smutek zajadałam przekąskami, stąd moje problemy z nadwagą. Koleżanka przez lekarstwa też nie ma najlepszej figury. Postanowiłyśmy wziąć się za siebie i zgubić zbędne kilogramy. Wspólnie znalazłyśmy wczasy odchudzające nad morzem we Władysławowie. Cena jest przystępna, a Władysławowo jest moim ulubionym miejscem nad Bałtykiem. Zdecydowałyśmy się na wczasy odchudzające nad morzem we Władysławowie. W następne wakacje chcę wyjechać w góry. Przyjaciółka wynajęła pokoje Karkonosze i zaprosiła mnie na wspólny wyjazd w góry. Od dłuższego czasu planowałam urlop w górach, ale miałam nadzieję, że pojadę na nie z chłopakiem. Niestety do tej pory nikogo nie poznałam odpowiedniego. Ja to zawsze mam jakiegoś pecha. Staram się wychodzić i poznawać ludzi, ale jak dotąd nie ma efektów. Początkowo odmówiłam wyjazdu, choć pokoje Karkonosze bardzo mi się spodobały. Mam dość sytuacji, w których czuję się jak piąte koło u wozu. Koleżanka namawiała mnie i poinformowała, że wybierają się większym gronem i będą również osoby, które podobnie jak ja nie są w związku. Poczułam się raźniej i zdecydowałam się na wycieczkę. Jeśli nawet nikogo nie poznam spędzę czas w fajnym gronie ludzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz