czwartek, 4 lipca 2013

Naprawa kominów warszawa, zbiorniki hydroforowe i kominiarka

Od dziecka lubiłam zajmować się zajęciami nietypowi dla dziewczynek, uwielbiałam bawić się samochodami, zawsze byłam "tatusiem" podczas zabawy w dom. Jako nastolatka marzyłam, aby być kominiarzem i tak zostało mi do dziś. Obecnie naprawa kominów Warszawa jest moim fachem. Jestem zadowolona z tego, że udało mi się spełnić marzenie. Naprawa kominów Warszawa nie jest wcale tak trudnym zajęciem, jak mogłoby się wydawać. Nauczyłam się podstawowych czynności wykonywanych przez kominiarzy i teraz żaden komin nie jest mi obcy. Po pracy staram się być jednak prawdziwie kobieca, wskakuję w sukienkę, robię sobie szybki makijaż i układam włosy, a mój chłopak twierdzi, że teraz już na pewno nikt nie poznałby, że zawodowo jestem panią kominiarz. Mój chłopak pracuje na stacji paliw. Stacja, na której pracuje posiada zbiorniki hydroforowe. Nie wiem dokładnie, czym są zbiorniki hydroforowe, ponieważ ekspertem od tego jest mój chłopak, wiem, że jeśli zacznie mnie to interesować udzieli mi odpowiedzi na wszystkie nurtujące pytania. Pracuje tam już kilka lat i jest bardzo dobrze zapoznany z urządzeniami, które się tam znajdują. Na szczęście oboje potrafi oddzielić pracę od naszego związku. Mamy mało okazji, żeby ze sobą porozmawiać, ponieważ oboje pracujemy o uczymy się jeszcze, ale gdy już jesteśmy razem żadne z nas nie porusza tematów związanych z pracą. Potrafi być za to bardzo romantyczny, wie, że nie przepadam za drogimi restauracjami, ale zdaje sobie sprawę z tego, że wypad na kebaba, czy pizzę potrafi sprawić, że jestem szczęśliwsza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz