poniedziałek, 8 lipca 2013

Praca w firmie Apeks oraz organizując spływy

Tegoroczne wakacje zapowiadają się dość spokojnie. Przede wszystkim chcę znaleźć sobie pracę. Na przełomie października oraz listopada planuję wyjazd za granicę. Razem z paczką przyjaciół chcemy wyjechać do Chorwacji. Chorwacja od lat jest moim marzeniem i w tym roku stanowi dla mnie priorytet, dlatego nie wyjeżdżam nigdzie w wakacje. Piękne, choć kamieniste plaże, cuda natury takie jak Jeziora Plitwickie i klimatyczne nadmorskie miejscowości. Planujemy zwiedzić Chorwację od Półwyspu Istria po Dubrownik. Jeśli starczy nam czasu zahaczymy o Czarnogórę. Tym czasem szukam pracy. Byłam na kilku rozmowach, ale warunki pracy są niekorzystne. Czekam na odpowiedź z firmy Apeks. Mam możliwość sprzedaży sprzętu nurkowego Apeks w jednym z ich punktów w Trójmieście. Pracę choć satysfakcjonującą pod względem finansowym rzuciłam po pierwszym miesiącu. Otrzymałam świetną ofertę pracy. O czymś podobnym marzyłam. Wynajmuję kajaki, łodzie i inny sprzęt wodny w wypożyczalni na Mazurach. Mam tu doskonałe warunki, zapewniony nocleg oraz wyżywienie. Pracujemy na zmiany, więc nie każdego dnia muszę od rana być na nogach. Moja firma to nie tyko wypożyczalnia sprzętu, ale przede wszystkim organizacja imprez typu spływy kajakowe. Każdego dnia przyjeżdża na spływy mnóstwo ludzi. Czasem brakuje sprzętu. Kontakt z ludźmi zapewnia mi rozrywkę. Praktycznie codziennie wieczorem jest organizowana jakaś impreza, ognisko itp. Pracujący w ten sposób nie są mi potrzebne wakacje. Spędzam tu naprawdę cudowne chwile.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz